Tilausohjeet
TILAAMINEN: Sivun ylälaidassa olevasta ostoskori -kuvakkeesta pääsee tarkastelemaan ostoskorin sisältöä. Tuotteita voi ostoskorissa lisätä tai poistaa. Kun olet tarkistanut ostoskorisi sisältöön, jatka syöttämällä yhteystietosi (tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia), jonka jälkeen pääset valitsemaan toimitustavan ja maksutavan. Hyväksyttyäsi toimitusehdot (rasti ruutuun), voit siirtyä maksamaan. Toimitustapavaihtoehtoina ovat Postipaketti (noudetaan postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista), Postin Kotipaketti (toimitetaan kotiovelle), Matkahuolto (toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen), tai nouto myymälästä (Lahti tai Vantaa). Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan ja lähetyksen painon/koon mukaan. Pienin toimituskulumme on kirjetoimituksissa 3,50 euroa. Muutaman tuotteen kohdalla (esim. viinipullot) on poikkeavat toimituskulut. Tiedot niistä ovat ko. tuotteiden tilaussivuilla. Jos maksutavaksi on valittu Posti-/bussiennakko, toimituskuluihin lisätään ko. palvelumaksu. Maksuvaihtoehtoina ovat Paytrail (maksu verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla) tai Posti-/Bussiennakko (maksetaan noudettaessa Postin tai Matkahuollon toimipisteessä). Yleisimmät luottokortit: Visa, MasterCard, American Express. Pankkiyhteydet: Useimmat kotimaassa toimivat pankit. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. Tarkistathan että tietosi ovat oikein ennen tilauksen lähettämistä. Onnistuneen toimituksen kannalta on tärkeää, että sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero ja toimitusosoite ovat oikein.
Tavarat lähetetään Posti- tai Matkahuoltopakettina (toimitustapa valitaan tilauksen yhteydessä). Vastaanottajan sähköpostiin toimitettavan seurantalinkin avulla voidaan seurata paketin kulkua. Kun paketti saapuu noutopaikkaan, Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja/tai Postin mobiilisovelluksella (mikäli se on vastaanottajalla käytössä). Saapumisilmoituksesta lähtien lähetys pitää noutaa 7 päivän kuluessa (koskee sekä pakettiautomaattia, että Postin noutopistettä). Mikäli lähetystä ei noudeta määräaikaan mennessä, lähetys palautuu meille. Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan. Kirjetoimituksissa ei Postin seurantapalvelua ole käytettävissä. Mikäli sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme:
|